1 bucuk aydır 3 4 hafta önde çıkıyor çok kafaya takıyorum. İnsallah bir sağlık problemi yoktur diye çok şükür dünde Dr evet buyuk ama hidrosefali vb durum yok sadece iri dedi. Var mı böyle olanlarınız. Doğumdan sonra da takip edilecek. Kiminin son haftalarda aradaki fark kapanıyormuş insallah bizimki de öyle olur. Tüp bebekle hamileyim gebeliğim in basından beri kanama düşük riski, plesentanın aşağıda olması vs bir sürü sorunu atlattık insallah bunu da sağlıkla atlatırız. Rabbim herkese sağlıkla bebeğini Kucagına almayı nasip etsin 🤲