Kızlar yarın tam 32 haftalık oluyorum rapor almak için gidicem bir vermeye kaç gün veriyor raporu
Normalde 8 hafta doğumdan önce 8 hafta doğumdan sonra diye biliyorum
Şimdi yarın bana 8 haftalık rapor mu vericek yani 2 aylık
Ya ben erken doğurursam zaten erken doğum riskim var raporluyken bebek doğarsa
Mesela raporun bitmesine 1 hafta varken doğarsa nasıl olcak doğumdan sonra hemen 8 hafta daha mı alacağım
Bu konu hakkında hiç birşey bilmiyorum iyice kafam karıştı bilen arkadaşlardan yardım bekliyorum 🙏