RaYaRY Melikexx ay bende bugün beni uyusturmadan keserek doğum yaptığımi gördüm delirmeden dogursak bari 😂😂
Liyasmum Melikexx bende bu gece rüyamda gördüm , doğurmuşum. acı hissetmedim falan diyorum anneme , inşallah öyle olur , 38+1 deyiz de bu kızçenin geliceği yok belli 😂
Mysaa Melikexx ilk gebeliğimde bende öyle doğuma yakın rüyamda devamlı evde doğum yaptığımı göruyordum hemencecik bitiyordu ruyamda 😀😀😀😀
Melikexx RaYaRY ahahah gerçekten ya bir de sürekli mesaj atiyolar doğurdun mu doğurdun mu diye sanki dogirunca haber vermicez kimseye 😂😂😂
Melikexx Liyasmum benim oğlum da çok rahat sanırım içerde 😄 bir de böyle hep istediğim tipte bı çocuk olarak görüyorum insllah diyorum doğunca da böyle sarışın olur 😄😄
Melikexx Mysaa her gebelik heyecanlidir ama ilk olunca daha fazla sanırım sabırsızlıkla bekliyoruz 😄😍
Mysaa Melikexx yani suan 2. De görmedik daha bişey 😀 ama ilkinde yüzünü gözünü göruyordum hemen doğum yapıyordum felan aynen heyecandan sanırım😀
Melikexx Deletedmon00881 ahaha beğenmene sevindim 😂😂 valla her gün 9 doguruyorum annemin karnında nasıl Durmuşum 9 ay bilmem 😂😂