Padfoot Kızlar Eva ismini çok istiyorum ama eşim istemiyor. Ben kesin kararlıyım. Yardımcı olursanız sevinirim 31w olduk hala ismimiz yok 😒
Hande1nur Padfoot bence koyacaksınız sadece Eva olsun,yanina eklediğiniz o isimler uyumsuz ben bile okurken dilim dönmedi😅 isim koyarken çocuğunuzu da düşünün
Deletedmom7373700 Padfoot isimlerin hepsi birbiriyle uyumsuz olmus 🥲 böyle alakasız iki isim gibi. Bende ya tek isim koyun ya da eva ismine uyacak bir isim olsun
RaYaRY Rana ismini çok beğeniyorum ilerde kızım olursa koymayı düşünüyorum bende asel çok fazla konuldu bi anda
Hande1nur Padfoot ozaman Eva ya başka isim bulun yanına ekleyecekseniz,burdaki eklediğiniz isimler uyumsuz bence