Dahiliyede diyabet polikliniğine yönlendiriyor genel kab testi istiyor eğer yüksekse diyetisyen gönderiyor şeker ölçüm cihazı aldırıyor günde 6 kere sabah aç bir saat sonra yok öğlen ve akşam da syne şekilde sana verilen kağıda çıkan ölçümü yazıyorsun tabi bu dahiliye gittikten sonra şeker çıkarsa olacak süreç 😊