ruya-11 Haftada hangi vitaminleri kullanıyorsunuz bir de kan ilacına kaçıncı haftada başlattı doktorunuz
Edabykl ruya-11 kan ilacina 20.haftada basladim dahada ihtiyac oluyomus 20.hafta be sonrası vitaminleride duzgun kullanamadm mideme dokundugu icin arada kullanıyorum omega 3 ve multivitamin
gkbyza ruya-11 beni 14.haftada başlattı doktorum D vitaminim düşük çıktığı için. 19.haftadayım hala kullanıyorum Demir ilacı, magnezyum, balık yağı 😬
Mooneclipsee Haftadayım I Mom omega, osteocare, 2 günde bir 1200 lük balık yağı tablet, günde 3 damla d vitamini ayda bir kere de dodex ampül iğne kullanıyorum.