Kızlar bugün doktora gittim dogum günü için gün almaya anksiyetem var ve çok agırlaştım bebek 3200 gramdı kilosu iyi dedi en erken ne zaman alabiliyorsanuz o zaman alın dedim doktor 2 gün sonrada alabilirim ama bana kalırsa 14 haziranı bekle dedi perşembe günü olursa 36+3 oluyor çok kararsız kaldım ne yapacagımı bilmiyorum 1 hafta bana çok uzun geliyor çünkü anksiyeteden nefes alamıyorum perşembe olsam çok mu erken olacak bilmiyorum çok kötü baş agrım ve bulantım başladı gecesen beri dayanamıyorum siz olsanız ne yapardınız