Kızlar selam, biliyosunuz ekonomi aldı başını gidiyor bebek ürünleri de günden güne pahalılaşıyor. Bende zaten çok yüklü masraf olduğu için bebek arabasını 2. el aldım casual oldukça da içime sindi sürüşü kullanım kolaylığı vs. Ama eşimin patronu dün kendi kızının bebek arabasını vermiş artık kullanmayacakları için onun markasıda baby care. Eşim patronun verdiğinin renklerini felan çok sevdiği için bizim aldığımızı tekrar satalım diyor sonuçta ikincisi fazla hemde kızımın eksiklerini tamamlarız diye. (Getirdiği siyah kahve tonları, benim aldığım siyah kırmızı) Ama ben hangisinin daha kaliteli olduğuna emin olamadım. İnternet üzerindende baktım ama kıyaslama yok hiç ikisi içinde sadece özellik vs söylemişler. Sizce casual mi daha iyi yoksa babycare mi? Yardımcı olursanız çok çok sevinirim 🌸💖