gulsuayan Kızlar 39+2 olduk kontrolümüz de vardı bugün ama bizim oğlanın keyfi yerinde sanırım gelmek istemiyor bir türlü ne sancım var ne kasılma ne de başka bir belirti ama doğsun istiyorum artık nasıl başlayacak bu doğum sizler neler yaptınız ? 🤲🏻🥹💙🙏🏼🫶🏻
gkbyza gulsuayan dün bir op.Dr. Dinledim Japonya’da kadınların çoğu 42.haftada doğuruyormuş 285 gün yani bizim ülkemizde erken doğuruyoruz diyordu tabi bu ülke genetiği ile ilgiliymiş bu da böyle bir bilgi 😬
MissMuso gulsuayan benim de 39+2 arada kasılma sancı oluyor ama kandırıyor oğlum beni de. Artık gelsin de rahatlayalım 😒
1_prensesannesii gulsuayan bol bol merdiven inip çıkın yuruyebildiginiz kadar yürüyün activating labor hareketlerini yapin
yarenaygk34 39+1 benim de 3 cm açıklığım var bebek çok iyi yerdde tam kanalın ortasına yerleşmiş dedi ama ne sancı var ne ağrı napacam da bilmiyorum sürekli harekette ediyorum üstelik 2.5 yaşında bi oğlum var o 37. Haftada doğmuştu bunun hiç gelmeye niyeti yok
gulsuayan yarenaygk34 siz de yine açılma varmış benim o da yok 3 gün önce gittiğimde kafası yerleşmiş doğurursun demişti bugün de yok hareket yap biraz daha kapanmış gibi dedi 🥺
yarenaygk34 gulsuayan vallahi ben de anlamadım ne yapmak gerekiyor gelmeleri için ben zaten çok yatan bir değilimdir 2.5 yaşında oğlum var yakın zamanda evimi taşıdım ben de erken gelir diye korkuyordum ama aksine gelmeye hiç niyeti yok
gulsuayan yarenaygk34 ben de hareketliyim sürekli yürürüm olduğum yerde bile durmam enerjik hareket ederim ama yok perine masajı dediler ama zor sanırım onu da uygulamak
yarenaygk34 gulsuayan valla ben ilk oğlumda sahile gitmiştik 12 bin adıma yakın yürümüşüz sabahına suyum geldi açılma da olmayınca suni verdiler suni sancı almak istemiyorım inşallah kendi sancımla doğururum