Mene12345 ahh ne güzel maşallah. Ben kilolu hamile kaldım. Yani 76,5 kilo ile kaldım, su an 30 haftalık gebeyim ve 81.7 kiloyum. Yani 5,5 kilo aldım diyeyim. Artik almak istemiyorum çok dikkat etmeye başladım. Zaten kilolu olduğum için Doktorum kesinlikle almamış istemiyor artik. Bu yüzden sordum acaba doğunca bari 76 ya düşebilir miyim yine diye.. İnşallah ben de sizin gibi veririm.. Hep okuyorum veriliyor diye ama yine de yasayan dan duymak daha güzel.