Aslihan25 Kizlar kese fasulye gibi olunca kız diyorlar doğru mu acaba çok merak ediyorum 8+3 şuan benim fasulye şeklinde kese
Edabykl Aslihan25 benimmi fasulye gibiydi erkek ama bunun alakasi yok bence cinsiyetle ilk baslarda fasulye gibiydi sekli sonra yuvarlak oldu sonra bida fasulye gibi oldu her gitmemde farkliydi
Momy_eyyuptalha Aslihan25 fasulye gibiyse erkek diyorlar yuvarlak ise kız 😂hurafe kızzz bana herkes kız keseye göre tahmin tabiki oğlum oluyor 🤭💙 alakasiz bence inanma bu tür şeylere 😂16 haftayı beklemek daha doğru olur
Cananyildiz Aslihan25 keseyle cinsiyetin hic alakası yok ve fasulye keseye erkek diyolardi en son kız mı olmuş 😂😂
gkbyza Aslihan25 fasulyede erkek diyorlar hatta ben de öyle diyordum hatta ve hatta doktorumuz da erkek dediiii ama sonra kız çıktı hehehe hiç alakası yokmuş adaşım 🤭