AslanBebeginAnnesi bence kesinlikle genetik yatkınlıktan kaynaklanan bi durum bu. Kız arkadaşımın kullanmadığı yağ, krem kalmadı ama çok fazla çatlağı oldu, ben aklıma geldikçe bazen bebe yağı bazen gratisten aldığım bir yağ vardı onu kullandım, doğurmak üzereyim şükür ki hiç çatlağım yok. Benim annem de de hiç yok, onun tüm ailesi o şekilde. Tabi ki tedbiri elden bırakmamak lazım, benim doktorum bebe yağını hep sür, genetiğinde varsa zaten olur sıkma canını demişti. Anne oluyoruz, olsa bile hiç üzülmeyin biz çok güzeliz💃💃💃💖💖🌸🌸