Oze1982 merhaba benim Perşembe günü 5.25 mm ptesi ise 7mm olmus 7 haftalik normal mi adet tarihim 14 Nisan yalnız tup.bebek oldu 6 mayista transfer olduk sizce crl normalmi
Annesininportakali53 Oze1982 tüp bebekte de mi aynı bilmiyorum ama benim de 6+4 haftalikken 7.8 mm di bebiş yani bence iyi bir sıkıntı yok olsa doktorunuz söylerdi böyle şeylere takılmayın herkesin birebir aynı olmaz zaten
Sevilayozdemir Oze1982 benimde 5+6 da 3 mm çıkmıştı dün bence güzel bir sorun olsa mutlaka doktorunuz derdi eminim
Annesininportakali53 Oze1982 samiyorum aşamaları farklı olabilir ama geriye kalan hersey aynı yani korkulacak birsey yok