Deleted4445656 Kızlar normal mi bu zamanlarda kasık agrısı gerilme acısı gibi yani sola yatsam rahat değilim sırt üstü de yatamıyorum uzun süre oturdugumda oluyor sanırım doktora gitmek istemiyorum bu sebepten içimi rahatlatın nolur 🙈
gkbyza Deleted4445656 normal canım rahim etrafındaki kas dokuları çekiliyor benim de acıyordu öyle ama uzun sürerse doktora görün derim benim kum oluşmaya başlamış ondan da acıyormuş
Umutluanne1 gkbyza ay kum mum korktum şimdi . Bende 17+0 haftayım . Sağ kasığım da sanki kum torbası varmış gbi bir baskı ve gerginlik hissi olup geçiyor gün içinde normal mı acaba bu