Hanımlar merhaba,
21+3’üm 2 hafta sonra kontrole gideceğim ve şeker yüklemesi yapılacak dedi doktor, bana bu olay çok saçma geliyor yani önce şeker yüklemesi yapıp sonra şekerin çıktı demek ve ilaç kullandırmak ne kadar mantıklı? Hiç yaptırmak istemiyorum. Benim gibi düşünen, yaptırmayan? Düşünceleriniz nedir paylaşır mısınız lütfen