Beyzanurss ebrue seninki çok düşük canım gebeliğinin ilk 3 ayının içinde olmalısın ilaç tedavisi başlanır diye tahmin ediyorum
Srfe_01 ebrue 2 yada 2,5 larda olması ıstenıyo canım ama hapla duzelır korkacak bısey yok benımde 7 di hapla ⅔ arası suan
Srfe_01 ebrue her hangı bır sıkıntı olurmu dıye sormuşsun canım yüksek tsh da zevke gelısımı gebelık yenıyse düşüğe sebeb oluyo ama senın degerın düşük aynı sebeblermı gecerlı olurmu bılmıyorum benımkı yuksek hatta ben yuksek oldugunu ogrendıgım gün aynı gün dr ılacı hemen bugun al başla dedı yoksa ben onu ⅔ gün sonra alırdım cunku ılacın etkısı 1 ay sonra bünyede gözüküyor hemen etkı etmıyor ılac yanı
Mucizex ebrue gebeliğin erken döneminde normal bi durum 16. Haftadan sonra yükseliyor sizin serbest t3 değeriniz normal ilaç kullanmaya gerek yok ben de aynı durumları yaşadm endokrin doktorm ilaç vermedi sonra düzeldi değer
SunnyG Benim de düşüktü. İki üç hafta sonra tekrar bakalım, yükselmezse ilaç kullanalım demişti doktorum. Referans aralığına gelmese bile yükselmişti, ilaca gerek yok dedi.
Beyzanurss ebrue hayır verdiği ilacı düzenli kullanırsak sıkıntı yok bebeğin zeka gelişimi için çok önemli
Melo11 Benim 3 ay 0.900 dü doktorlar hep düşük olması iyidir dedi yüksek olması sıkıntı dedi ilaç vermedi 4. Ayda gittiğim de 0.961 e yükselmiş ama ilk gebeliğimde 4 olmuştu onu ilaçla düşürüp öyle devam etmiştik