Asli35k Hayır hiç birşey yapmadım diyetisyenede gitmedim 🙈🙈 Ama hamileliğimin ilk zamanında doktorum tahliller istemişti tiroidime bakıldı. Ve az çalıştığını öğrendim. Yaklaşık 6 aydır levotiron kullanıyorum. TSH değerim normale döndüğü için kilo almamış olabilirim. Ama sadece bu değil hamileliğim boyunca hep hareketliydim. Yürüyüş sürekli yaptım yavaş bile yürüsem yürüdüm 🙈🙈😅 Abur cubur tatlı felan hepsini kestim ara ara yedim. Genel olarak kahvaltımı yemeğimi herşeyimi her zamanki gibi normal yedim 😊 Bebeğim 1750 gr ben sadece 1 kilo almışım☺️