Çok teşekkür ederim kizlar valla korkmuştum e nabizdan baktım kırmızı ünlem işaretiyle çıkınca kötü bişey var sandım .. inşallah sağlıklı ilerleriz … Daha önce .6.veya 7 ay öncesi kimyasal gebeliğim var aynı şeyleri yasmaaktan o kadar korkuyorum ki … . Hamileligimi ilk ogrendigimden beri progestan kullanıyorum .