S1907 Kızlar selam bugnn 14.haftalık olduk ,midem bulantım arada yoklasada diğer belirtilerim geçti ,açıkçası geçincede endişeleniyorum bişy mi var acaba diye sizde bu haftalarda durum neydi?
Mucizeminnos S1907 belli bi süre sonra belirtiler ya azalıyo yada yok oluyo zaten endişelenmeyin bebeğiniz iyidir normal bi durum yani ilk haftalara nazaran sonraki haftalar daha rahat geçiyo zaten belirtiler yok olduğu için🌸
Srpgrns S1907 benimde 15. Haftada geçti baya rahat bir dönem geçirdim 26. Haftada yine başladı mide bulantım ama önceki kadar yoğun değil
enesayazmoom S1907 merhaba biz 11 haftalık olduk hala hiç bir belirtim yok endişe etmeyin bence.. sadece sabahları safra kusuyorum yemek yiyince de geçiyor başka bir belirtim de yok
Kubgkm S1907 ben sadece 2 hafta belirti yaşadım ondan sonra hepsi geçti hamile gibi hissetmiyorum kendimi
Mucizeminnos S1907 evet hele bide ilk olunca herşeyi sorguluyoruz haliyle tecrübesizlik zorluyo insanı sonuna kadar güzel bi hamilelik geçiririz inşallah🙏🏻🌸
S1907 Mucizeminnos amin allh tüm gebelerin yardımcısı olsun canım,sağasalim evlatlarını kucağına alsın herkes🙏🏻🙏🏻
S1907 enesayazmoom sabah kahvaltı yapana kadar benimde midem bi dönüyo ama çıkartmıyorum ,allah herkese sağlıklı gebelik nasip etsin inşallah🙏🏻
Mavisperi S1907 15. Haftada geçti bazen hamile olduğumu unutuyorum bende cidden korkuyordum ama doktor a gidince rahatlıyorum artık 20 hafta olduk hareketlerini hisseye başladım 2 gündür falan rahatim
S1907 Mavisperi inşallah o günleri görürüz ,yarın bnde doktora gdcm ama gidene kadar resmen dokuz doğuruyorum🥹🥹