Kızlar bugün normalde tam 28 haftaligim. Gebeligin en başından beri aynı doktora gidiyorum. Bugün kan uyuşmazlığı için devlet hastanesine geldim iğne olmaya ama sırf ultrason cihazları eski diye beni 27+2 gösterdi bidaha 15 gün sonra gel dedi. Nasıl sinir oldum varya zaten zor randevu bulmuştum. Şimdi tekrar bul bulabilirsen.