mom2509 Bnde de 25 Li haftalardan beridir karnımda ağrı kasılma oluyordu tam hatırlamıyorum daha da erken olabilir erken doğum belirtisi olabilir diye Progestan başlamıştım magnezyum başladık şuan 32 haftadayım 1 aydır da pruloton iğne kullanıyorum artık kalmadı ağrı kasılma falan 35 haftadan sonra bırakıcaz iğneyi artık