Kizlar gecen ay klomen kullandim gebelik olmadi. Bu ay yine regl 3. Gunu klomene basladim 5 gun kullandım 13.gun kontrole gel igne yapicaz dedi. Bu ay esime cig kabak cekirdegi yedirdim keciboynuzu pekmezi yedirdim hala yemeye devam edecek tabi😂 buna ragmen de gebelik tutmazsa artik ben napim bilemiyorum 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ İgne ve klomenle gebelik oranı nedir yine gebe kalinamayabiliyor mu ?