Merhaba sezaryenden korkanlar korkutanlar için uzun uzun hikayemi yazmaya gelebildim sonunda 🥰 20 Mayıs sabah 7 de yatisim yapıldı planlı sezaryen için nstye bağlandım saat 9 a kadar bekledik ve 9 da doktorum geldi alalım dedi 9 da gittik ameliyathaneye buz gibi bi yer biraz titredim sonra belden iğne vurdular inanın çok acı verici bişey değil damar yolu açılır gibi bi ağrı sonra bacaklarım uyuştu tabi ben heyecandan uyusmadim falan diyorum doktorum ayaklarını kaldır bak uyustun diyor gerçekten uyuşmuş ayaklarımı kaldıramadım 😂 neyse sonrasında başladı dokunmaları cekistirmeleri hissediyorum ama asla acı ağrı yok bi ara midem bulandı çok az kustum yanimdakiler o kadar ilgiliydi ki asla korkmadım hep sakinleştirdiler sonra karnıma biraz bastırdılar onu hissettim 9.17 de bebişimin ağlama sesini duydum çok güzeldi hemen silip giydirip ten teması yaptılar çok duygusal çok ağladım omzuma bi ağrı girdi ağrı kesici yaptılar 3 gün sürdü anestezi etkisiymiş doktorum 3 güne geçer dedi gerçekten geçti çıktıktan sonra yaklaşık 1 saat titredim ve gelelim sonrasına ilk kalkış çok zor olcak dediler korkuttular evet biraz zor ama korkulcak kadar ikinci kalkış çok daha kolay oluyor halıyle ağrılarınız oluyor biraz ama dayanılmıcak ağrılar değil bol bol yürüyüş ve sıvı alımı çok yardımcı olucaktir kahve ve Nescafe içmemi söyledi doktorum bol bol tükettim 3. Gün kendi işimi kendim görmeye başladım şu an 18 günlük bebişim yanımda uyuyor 🥰 10. Günden beri yalnızım kendi işimi kendim hallediyorum artık tavsiye edeceğim tek şey bol kahve Nescafe ve depend mutlaka alın gerçekten olmazsa olmaz varsa sorularınız alabilirim Allah herkese kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🙏