Deletedmom_12 Benmde ilk gebeliğim pek iyi anladığım söylenemez 😀ama bazen bağırsak hareketleriylede karıstırabiliyor insan 😀 ben böyle pıt diye bi dokunma gibi ya da kelebeğin elinde kanat çırpması tarzı bir şey hissediyorum ara ara o galiba 😍bir de ben daha 21 haftalığım ilerleyen zamanlarda daha iyi hissedilir