m060918 umyahsen doktor tomurcuklanma var ama net bişey söyleyip seni hayal kırıklığına uğratmak istemem dedi 🙈
umyahsen m060918 tomurcuklanma kısmını anlamadım 🫣 ne demek istedi 🤭 özele gidiyorsunuz sanırım bnm 12de bir yorum yapmadı iki hafta sonra gidicem bu sefer ben özellikle sorayım bari insan merak ediyor 🤭
m060918 umyahsen tomurcuklanma var deyince erkek sandık kuşum 😂 erkeğin pipi daha erken oluşuyormuş ya hani 😂
umyahsen m060918 bize bu haftalarda erkek demişlerdi hatta pipi diye Kordonunu göstermişti doktor 😅 18.haftada %80koz dedi detaylıda kız dedi. Şimdi ikinciye hamileyim 12.haftadayım tahminde bulunur musun 🤭
m060918 umyahsen aaayyy kız bende hiç tahminde bulunamam ki hiç anlamıyorum böyle şeylerden 😂😂 bayram öncesi net belli olur dedi banada temmuzun 1inde gidicem :)
verocka umyahsen  bacak arasında nerdeyse baldırına kadar uzanan uzun bi şey var bize de erkek dedi ama bu kadar büyük organ olmaz herhalde bende kordon diye düşünüyorum
umyahsen m060918 ilk bebeğiniz mi peki. İnsan merak ediyor ya kız erkek farketmez sağlıklı olsunlar da genede merak. Bakalım ne olacak 🤗🤲
m060918 umyahsen ilk bebeğim kuşum çok heyecanlıyım o yüzden bugün ikili test verdim bakalım sonucumuz nasıl çıkacak :)
umyahsen m060918 bende dün verdim ultrasonda iyi dedi inşaallah tahlillerde iyi olur ikimiz içinde 🤗🤲
umyahsen verocka teşekkür ederim 🤗 ilk kızımın ultrasonuna da benziyor aslında 🤭 sağlıkla gelsinler inşaallah 🤗🤲
verocka umyahsen kaçıncı haftada erkek demişti size? Acaba benim de böyle mi 🥲 ilk çocuğum bu kız olsun çok istiyorum bakalım tabi Sağlıklı olsun da öncelikle 🫶🏻🫣