Babykanberk Rezene çayı iyi geliyor diyorlar hamilelikteki kabızlığa. Ama doktora sormadan kullanılmamalı
Deletedmom70006 Folik asit kullanıyorsan probiyotikli olanlari var onlari kullanabilirsin doktoruna sorup. Ben kullandım hiç kabizlik sorunu yaşamadım.
sumeyyepy Her gün bir kase yoğurt ve kefir tuketebilirsiniz ikisini de tükettim ben ara ogunlerde normalde bağırsak tembelliğim var ama rahat geçti o yuzden, kayısı da yiyebilirsiniz, activia probiyotik yoğurtlar da iyi