Srpgrns Hanımlar 27. Haftaya girdim birkaç gündür tansiyon düşüklüğü ve baş ağrısı yaşıyorum.Bu haftalarda normal mi ?Bu durumu yaşayan var mı ?
anneyimmm42 Srpgrns ben 25 . Haftadan beri yaşıyorum canım doktorum normal dedi kan basıncı artıyor üstüne havalar da sıcak artık Rabbim yardımcımız olsun inşallah 🤲🏻
hunilimom anneyimmm42 evet öyle oluyor zaten tansiyon problemim olduğu için sürekli ölçüm yapıyorum biliyorum çok etkilemiyo beni