hunilimom Eliiiiif alt değiştirmek için yastık batteniye tarzı değil de tek kullanımlık olanlardan öneririm en azından kaka olunca atarsınız bende ilk gebelikte almıştım kakasi felan bulaşıyor yıkaması çıkması ayrı bir dert oluyor bebek lifi ben çok gerek duymuyorum açıkçası ciltleri o kadar hassas ki zaten ne kiri olucak onu yerine belki yumuşak sünger oluyor e bebek de görmüştüm lif deyince aklıma hep bizim kullandigimiz geliyor anane babane örmesi bebek yağı yerine losyonu kullanın daha yumuşak ve daha faydalı yağ gozenekleri tıkıyor ciltlerinin nefes almasını engelliyor yorgan elyaf ise olur yastık 2 yaş oncesi önerilmiyor ömür ılık sağlığı boyun sagligi için ama düz kafa yastıkları var kafası daha düz olsun diye o olabilir kış bebeği olucak ise muhakak yok ise bir termometre oda sicakligini nemi gösteren kışın çok zor oluyor burun aspiratör felan ilk doğum zamanı hemen gerekli olmuyor ki çok da kullanmamak lazım belki onu ekleyebilirsiniz
Buveyda Eliiiiif ateş ölçer, ıslak havlu(alt değiştirmek için veya alt değiştirme pamuğu artık tercihiniz hangisiyse.
Aytiii Mucizem_00 Valla ben aldım. Doğum yapan Annemiz vardı kremin gereksiz olduğunu söyledi, göğüs kapağının kurtarıcı olduğunu yazmıştı..yinede kremde aldım, gümüş kapakta😊 Siz ne önerirsibiz? doğum yapmışsanız..neler “mutlaka” almamız gerekiyor?🌸
Mucizem_00 Aytiii sarı kantoron yağ mutlaka ve mutlaka olması lazım kremler vs kimyasal hem, hemde çözüm olamıyabiliyor, eğer kendinizi yapma gibi Bi durumunuz varsa yapın ve tüm vucudnza aklnza gelecek heryere sürün farkı görün 😂
Mucizem_00 Aytiii genelde arifoğlu bakım yağlarını kullanıyorum dogal diye tabi ama ne kadar dogal bilemiyorm, bende dogal duyduğum ve önerildiği için kullandım yağları oldu sarı kantoron haric, bence şuan en iyisi bu bakabilirsin