elifemirasaf Kızlar 36+5 haftalık oldum ama 3 gündür karnım sertleşiyor ve sürekli bi tarafa toplandığını hissediyorum aynı durumda olan var mı
Dua elifemirasaf ben de 35 haftalığım bende de oluyor sertleşiyor bikaç saniye sonra geçiyor doktora sordum olur dedi Doğum yaklaştıkça sancı da hissedeceksin dedi
sule-_- elifemirasaf 37+3 Benim de oluyor acillik bi durum yok çok normal haftalarımızdan dolayı vücut kendini doğuma hazırlıyor açıklaması bu cnm bugün de blogda bununla ilgili yazı vardı oradan okuyabilirsin 🙂
Haticemustafa elifemirasaf bende 34 haftaligim bendede son 2 haftadr aynisi oluyordu 1 hafta once doktora sordum ve onalr yalanci sanci oluyor o kasilmalar o sertlik falan.hepside normal merak etme dedi cnm 🤗
elifemirasaf Dua benim hemen geçmiyor ya sürekli gergin sert bi kaç gündür acile gidip gitmemekte kararsız kaldım
elifemirasaf sule-_- internetten de baktımda uzun sürüyorsa 1 saatte 4 den fazla oluyorsa doktora başvurmalısınız yazıyordu o yüzden tedirgin oldum biraz galiba Doğum yakın
Babies16 elifemirasaf sertlesme dediginiz sey bebegin daracik alanda bazen kendini topladigi pozisyona girmesi.bu haftalarda cok normal agrinz samciniz yoksa