Karelinannesi Kızlar ikili takımları nasıl astınız acaba normalde ikili askı oluyor ama bebek için olanını bulamadım yani hem pantolon hem üst tek askıda asabileceğim bir ürün var mıdır ?
hunilimom Karelinannesi tek küçük askıya astım içine taytı şortu vs üzerine de diğerini asıyorum a 101 e gelmişti küçük bebek askısı o zaman almıştım şimdi tekrar bakıyorum yetmiyor
Karelinannesi HilalEyce dolabın altı çok boş kalıyor yani yarısından altı. Hani alt üst assam 1 metre uzunluğu bulur ama sadece üstü asınca 20 cm var yok🤷🏻♀️