Babykanberk 3.bebeğimde bende içtim baya zor bi gebelik geçirmiştim psikolojik olarak bırakamadım doğumdan sonra bebeği direk küvöze aldılar 2 dk anca gördüm 1hafta kaldı hastanede hiç göremedim o kadar zordu ki sürekli hava veriyoruz dediler 6 aylık oldu kontrolde öksürdü doktor dedi ki sanki sigara içiyor bu çocuk şuan 3 aylık gebeyim ağzıma sürmüyorum canım istiyo ama diyorum dur neler yaşadın bunda yaşamak yok ilk 2 bebeğimde de sorun yaşamadım ama bu kez bana ağır geldi görememek o yüzden içmiyorum direniyorum kendime