Minnosunannesi_2 Kızlar klomen içmeye başladım doktorum ilk üç gün iki tane iç diğer iki günde bir tane iç dedi ilaçtan iki tane kalması gerekiyordu ama ben unutup hepsini içtim yarın kontrole gidicem ama fazla içtiğim için sıkıntı olur mu acaba
3458 Minnosunannesi_2 bir bilgim yok ama bende klomen kullandım ama benım doktorum günde 1 tane 5 gün kullan demıstı .
bsnrd Minnosunannesi_2 niye öyle ki.bn hepsini bitirriyodum hatta bazn iki üç tane de başka ilaç iciyodm doktorm diyodu tabi
Minnosunannesi_2 SemaArin evet ama işte doktor iki tane kalsın içme dedi hemde biraz geç hatırladım korktum bişey olur mu diye
bsnrd Minnosunannesi_2 yumurtlarim büyüdü ama bebiş olmadı malesef.bnm de pkos.asilama da tutmadı.ovulasyon testyle hamile kaldm bn 🙂