Güzel hamişler baştan uyarıyorum zorlu gecen bir doğumdu o yuzden etkılenebılcekler okumasın. Hamileliğimin başından beri buraya doğum hikayemi yazmak ıstemiştim bugune kısmetmiş çok şükür ben doğurdum ama nası doğurdum Allah bilir. Dün saat 2 gıbı normal rutin kontrolume geldım nst de sancı cıknca doktr alttan muayene etti 2 3 cm arası açılmam olduğunu akşam 9 10 gbi gelmemi söyledi ikinci doğumum olduğu için kolay geçiceğni düşünüyoduk hastaneden çıktım akşama kadar yürüyüş yaptm merdiven çıktım meryem ana otu koydum ot acılmaya başadı benmde samcılarım artmaya basladı bende nasıl sevınıyorum dedm kesin 7 cm faln oldu neyse hep beraber hastaneye geldik tekrar muayene oldum sonuç hüsran 5 cm cıktı yatışım verdildi alttan muayeeneler nst ler basladı. Kusura bakmayın ama kim alttan acıtmıyo derse yaln söyler çünkü ağzıma sıçtılar özeti bu. 12 ye kadar kndı sancımla bekledım sonrasında 6 cm olunca doğumhaneye geçtik asıl kabus orda başlıyo zaten suni sancı takıldı sürekli alttan muayene su patlatma sonda takımı vs vs artık son raddede ölmek istiyorum dedım çünkü gücüm tükenmişti artık ıkın dıyolar ıkınamıyorum it diyolar itemiyorumen son hatrladım doktr dahıl herkesın Aslı sakın bıralma devam et ıkın lafıydı. O sırada gözüm karardı bayıldım sandım ama Allah tarafından bişey geldi son ıkınmayla çocuk çıktı saat gece 3 buçukta ama solunum güçlüğü varmış götürdüler ben çatalda kalakaldım çünkü kanamamı durduramadılar ilaçlar tamponlar karnıma o kadar bastılar ki kaç saat karın ağrısı çektim en son durdurlar ılaclarla. Burdan ikinci doğum kolay olur diyenlere sesleniyorum koca bir yalan. Şu sahneleri önceden yaşama imkanım olsa tek saniye düşünmeden sezeryan derdim . Tabiki her bünye bir değil herkesin doğumu farklı acı eşiği farklı zor kardeşlerim çok zor Rabbim sağ salim kucaklarınıza almayı nasip etsin umarım hiç biriniz benim yaşadıklarımı yaşamazsınız güzel doğumlarınız olur inşallah banada dua edın nolur evladımla evıme dönebiliyim