Esrafeyyat1 Hanımlar benim goguslerimde bile tüy var gebelikte arttı ve artık çok rahatsız ediyor benim gibi olan varmı yoksa bitek bende mi merak ediyorum olanlar nasıl alıyorsunuz sonuçta göğüs hassas bir bölge şaşırdım napacagimi
derinnguney Esrafeyyat1 benim de aynı, hamile kalınca dökülür dediler hala dökülen bişey yok 🤷🏽♀️ Bir ihtimal doğum zamanını beklicem yine dökülmezse makasla keserim, daha önceleri cımbızla alıyordum daha da arttı.