nje Ya ben çok kötüyüm kızlar,sürekli uyku halim var işten çıkıp akşam eve nasıl gittiğimi unutuyorum evde bir bardak su alacak halim kalmıyor ve direk bayılır gibi uyuyorum 😒 Yok mu bunun bir çaresi 🤷🏻♀️ Ben mi aşırı yaşıyorum yoksa sizde de oldu mu 🥲
-sef- nje aynı ben 24 haftalık oldum daha 2 gündür iyiyim oda doktorum magnezyum ve demir ilacı verdi rahatladım yoksa işten çıkınca nasıl eve gittiğimi bilmiyodum
Semmra nje hamileliğin ilk üç ayında Bnde öyle olmustum kafamı koyduğum yerde uyuyordum WC ye gitmeye halim yoktu sürekli kendimi yorgun hissediyordum
Mrv135 nje Kaç haftaliksiniz? Ben de ilk aylar öyleydim şimdi 24 haftalığım anca akşamları yorgun hissediyorum daha enerjik oldum ama sıcaklardan dolayı ben de yorgun hissetmeye başladım tekrar.
Leylaucr nje bende 8 haftalık oldum kendi işimiz olduğu için rahatım ayakta uyuyorum resmen 😃😃 bu haftalarda normalmiş
Elif-mrl Bende aynıyım 9+4 olduk bugün biz. Gözümü açamıyorum halsizim yorgunum. Dediğin gibi işten çıkınca nasıl gideceğimi bilmiyorum. Doktorum 10. Haftada gel dedi gittiğim de söyleyim bunları da belki banada bi destek ilacı verir
nje Elif-mrl ay nasıl perişanlık bu anlatamam hayır işimi de yapamıyorum 😩 izine mi ayrılsam diye düşünmedim değil vallahi
Ayyccaa Hamileliğin ilk haftaları ve 20 ki haftalar genelde böyleyim Suan da Yemek yapmak işkence ev işi yapmak işkence Sadece uzanıp koltukta tv izlesem nette takılsam yattığım yerde uyusam uyansam 😁
nje Semmra ay işten 8’de çıkıyorum eşim alıyor araba bildiğiniz baygınlık geçiriyorum eve gidip yemek bile yemeden çat yatıyorum
Mrv135 nje Daha minicikmiş 🥰 Çok normal ilk 3-4 ay böyle hissetmeniz. Yaz sonuna doğru enerjiniz iyice yerine gelir 🙂 Sağlıkla doğsun inşallah 🙏
-sef- nje doktorum 5. Aydan itibaren başlatıyorum demişti ama öncesinde bi eksiklik olsa bunu kan tahlillerinde görebilirdi ama sen yine de muayeneye gidince söyle doktoruna rahatlatır biraz olsun 🥰
nje Dnzdmr92 21 hafta olmana rağmen 🫠 demek ki bu durum doğum yapana kadar geçerli olabiliyor gibi hissettim 🫶🏻