Dmlasabiha RabiaYrkAcar bnm bebeğim de 34te dönmüştü çarşamba günü görcez bakalım ameliyat günü alcazbıde
Babyboy Minikpirincim beeen 👋 bende diyorum oğlum hafi artık askerlik çağın geldi diye ama hiiiççç 38+6 😂😂
RabiaYrkAcar Kızımda 40+4 de doğdu bu bekletmesin dedim ama iki haftadır annemler bebek için geldi bekliyorlar 😂
Cnkuzu Bizde 38.3 olduk bebek oldu olasi asa dogru duruyo gecen haftada kanala girmis cuma kismet olursa sezeryan olucaz 😊
eti Asiyeomur ayni 1 parmak aciklik vardi carsamba gunu. Yarin bi daha bakicaz. 39+4 olduk yahu gel kizim artik😥
Asiyeomur eti valla canım ne gelen var nede giden 😞 39+3 olduk ama paşadan bi ses soluk yok ne bi sancı var ne birşey
Aysece 40+5 oldum sadece 1 parmak açıklık var alttan muayene olunca nişanım geldi hala kahve rengi leke geliyor hergün bakıyorlar dün sancı çıktı bugün çıkmadı beklemekten harap oldum 😞