Rosemam ay çok güzel ya inşallah bende de olur nerdeyse 3-4 gündür belime hafiften ağrılar giriyo yürürken bi anda Alt tarafa bişey Batıyo kalıyorum öylece kasılma oluyo kasığıma sancı giriyo bide çatı muayenesi oldum 2 önce üst üste 2 kere çamur gibi leke geldi ama hala bişey olmadı darısı bana olsun inşallah