hulya_6363 Kızlar bitek bende mi böyle bilmiyorum ilk gebeligim olduğu için.bebegin hareketlerini ve kendinizin hala kasıklarımda hissediyorum bu normal mi? Bana hep aşağıda gibi geliyor öyle hissediyorum böyle benim gibi hisseden var mi
miroski_22 hulya_6363 28 haftalik hamileyim bebegimin hareketlerini tekmelerini çoğu zaman sol tarafimda hissediyorum fakat geceleri kasiklarimda hissediyorum yani artık alanlari da kısıtlanıyor zaten anormal bir durum olduğunu düşünmüyorum ama tabi içinizin rahat etmesi açısından bir doktorunuza da danışabilirsiniz 😊
Sbm050421 hulya_6363 bebeğin ayakları aşağıdaysa çok normal , benim bebeğin ayakları aşağıda bende kasıklarda hissediyorum
hulya_6363 miroski_22 aslında kontrollerde doktor bir sorun olsa söylerdi bişey demedi hiç benimde hiç doktorun yanındayken sormak aklıma gelmiyor evde soracagm soruları düşünüyorum gidince hepsini unutuyorum
hulya_6363 Ebissss ben hissediyorum hareketli ama işte aşağıda hissediyorum dye endişe ediyorum zaman zaman