Bugün tam 39+6 iki hafta önce bı sancı ile hastaneye gittim 3 cm açıklık vardı geri geldim bugün acayip midem bulanıyor acaba açılma falan mı oluyor hani 4. Doğum diğerlerinde bişey hissetmedim bunda aldı bı korku nedense sizce muayene ye gitmek için birazdaha beklemelimiyim