gunes_1 benim 4 cm kistim vardı sağ yumurtalığımda , adetlerim düzenli olurdu ama aşırı sancılı geçerdi. 2017 nisan ayında kadın doğuma gittim bana ilaç verin mayısta nikahım var adetim nikahıma geliyor sürünecem diye vermek istemediler. Allem ettim kallem ettim yazz+4 diye ilacın adını aldım. O da bende kanama yaptı 15 gün oldu yok kesilmiyor, tekrar gittim baska bi doktora. Böyle böyle ilacı birakmak istiyorum ama bu durum ne kadar uzayacak daha dedim. Sedyeye geç bakalım yumurtalıklarina dedi. Muayenemi oldum bana çocuk dusunuyorsan en az 3 ay bırakmadan devam etmen gerekiyor cünkü kistler yumurtalıklarinın etrafını sarmış , 3 ay sonra gel cocuk duşunuyorsan yumurtalıklarına bakarız ilacı ona gore bırakırsın dedi. 13 mayısta adetten kurtuldum. 14 mayısyta nikahımiz oldu. 19 mayıs balayında ilacı bıraktım burdan gidince istanbula tekrar başlarım dedim. 22 mayısta kanamam oldu benim 5 gün sürdü. Haziran ayında davul gibi şiştim adet olacam diye beklerken 23 haziranda adetimin gecikmesinin 6. Gününde hamile olduğumu öğrendim 🙏🏻 Rabbim nasip etsin sizede inşallah 🤲🏻