Ruveyda_baskapan Uygulama son 80 diyor 🥰🥰 istekli sezaryen olacağım acaba Şafak kaça düşer , Haziran sonunda doktor kontrolüm var. Sizlerin Şafak kaç neler oluyor haydiiii sabah laklakı 😂
aslansmommm Ruveyda_baskapan ilk gebeliğim ben normal düşünüyorum şu an bir aksilik çıkmazsa ama merak ediyorum tecrübenizle mi sezaryeni sececeksiniz ya da zorunlu mu olacak neye göre seçtiniz benim gibi acemiler için belki bir fikir olur 🥰
burcumm0626 Son 31 😐 bugün nst ye bağlanacağım bakalım 😊 duruma göre sezeryan yada normal olacağı belli olacak 😊 Rabbim hepimize hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰🙏
Ruveyda_baskapan aslansmommm sadece normal doğum tercih etmiyorum canım , o kasılmalar sancılar bana doğum anımın heyecanını vermeyecek kendi adıma, sezaryen olacağım en fazla 3 gün yatarım bişe olmaz
Efemom2 Ruveyda_baskapan bizimde 80 🥰 Ben normal istiyorum ama bebişim nasıl gelmeyi tercih ederse bakalım ☺️