newbabyno2 3 haftalıkken öğrendım şuan 4+4 oldum sizce ne zaman gıtmelıyım kese ve bebek ıcın ( alttan muayeneye karsıyım ) karından görebılmek ıcın
Eslemim34 newbabyno2 5 haftalıkken karından gördüm ama sadece keseyi 10 gün sonra gel dedi öyle bebeği gördüm kalp atışı çok net değildi yine onun için de on gün sonra gittim öyle daha net duyuldu 6 7 haftalıkken en mantıklısı gitmek için
4858 newbabyno2 ben 8.haftayı beklemiştim hem keseyi görmek hemde kalp atışını duymak için daha öncesinde yok kese görünmüyor yok kalp atışı yok laflarını duymaktansa beklemeyi tercih ettim
duuyqquu Bence 6. Veya 7.haftada gidin. Bende 4+2 de gitmiştim hiçbir şey göremedik boş yere stres oldum 🙈 5+1 de keseyi, 6+1 de kalp atışını duyduk şükür 🙏🏻
Merve_tna newbabyno2 ben 6 haftalık olduktan sonra tekrar gitmiştim 6 haftalıkken görürüz demişti alttan muayeneye bende karşıydım ve görmüştüo
Ademmeva newbabyno2 alttan muayeneye ksrşıysan ben 5. Haftamda gittim ve alttan muayene etti. Bence 7.haftadan da git kalp atışını dinlemiş olursın kesenin içindeki bebeğide görmüş olırsun. Ben erkenden koşa koşa gittiğime çok pişmanım alttan muayenede bayılmıştım üstelik
NilAda16 newbabyno2 ben tam 6+0 iken gittim çok şükür hem keseyi hem de kalp atışını gördük acele etmeyin🥰
Arvenveannesi newbabyno2 aynı öğrenmişiz sizinle. Adete 5 gün vardı öprendiğimde. Şimdi 4+4 üm. Bugün gitneyi planlıyorum🙏