symatk Her şeyi neden niçin diye sorgulayıp negatif düşünme bence. Hamileyiz her şey olabilir. Karnımızda bir canlı olduğunu unutma gittikçe büyüyen bütün organlarımıza baskı yapan günü günümüzü tutmayan zamanlar yaşayabiliriz. Doktor bir sıkıntın yok diyorsa her şey gayet normal 😇