Merhaba, ben hamile kaldığımdan beri doğru düzgün geçmeyen bir moral bozukluğu içerisindeyim 23. Haftayız oğlum olacak şimdiye kadar 6 kilo aldım ve çevrem sürekli çok kilo aldığımı hatta fazla kilodan normal doğum yapamayacağımı söylüyor. Olmayan kıyafetler, aynada beğenilmeyen görüntü…. Gerçekten çıldırmak üzereyim. Böyle şeyler yaşayan var mı? Motivasyon nasıl sağlıyorsunuz?