Nagihannnn0606 Sizin sorunuzla birlikte burada endişe duyan tüm annelere seslenmek istedim.. 15. Haftamda covid oldum tek doz aşım vardı ve ağır geçirdi o süreçte ilaç kullanamadığımız için taze sıkılmış meyve suyu içrim ve ne olduysa ondan sonra oldu 20. Haftamda 1 ayda 3 kilo aldığımı ve suyumun fazla olduğunh söyledi doktorum şok olmuştum, bunun erken doğuma sebebiyer vereceğini söyledi. Acil şeker yüklemesi yapıldı herşey temiz çıktı detaylıda da herşey tertemizdi.. sonra diyet uygulamaya başladım doktorumun tavsiyesiyle karbonhidrat ve şekeri tamamen kestim meyve de çok şeker içerdiği için günde sadece bir tane yeme hakkım vardı.. şeker isteğimi o haftalarda 2 küçük kare bitter çikolata ve sütlü kahve ile geçiştirdim bir süre sonra vücut alışıyor☺️ Ve çok kilo almamak önemli.. Allaha şükür toplamda 7 kilo ile doğuma gittim normal doğum ile 38. Haftamda oğlumu kucağıma aldım hep haftası öndeydi yarın 1 aylık olacak ve hiçbir sıkıntı yok🙏🏻 Biraz uzun oldu ama hem içinizi ferahlatmak gem de yaşadığım tecrübeyle sizlere de yok göstermek adına yazmak istedim şimdiden herkese hayırlı doğumlar diliyorum🙏🏻☺️