Normalde bile ıslak mayo ile kalmamak lazım, hamilelikte daha dikkatli olmalısınız. Şimdi denize birden sonra güneşlenicem tekrar giricem diyorsunuz da hayatlar öyle olmuyor. 😅 ben çok yoruluyordum. Bi kere çıkınca tekrar giresim gelmiyordu.
Bir de en az 50+ korumalı güneş kremi kullanın. Yoksa kalıcı lekeler olabilir cildinizde.