sherlock Canlarr merhaba doğum iznim bitiyor ve raporla biraz uzatmak istiyorum. Kamuda çalışan annelerimiz Bi hafta rapor bi hafta yıllık izin şeklinde mi yapmalıyım. Deneyimliler yardımcı olabilir mii??
Sevdapl sherlock alabiliyorsanız heyet raporu ile uzatın sonra yıllık izin yazdırın. Benim arkadaşlarım hep öyle yaptılar. Ben de şu 32. haftamı bekliyorum ayrılmak için. Çalışmak istemedim 20 gün rapor alıp arkasına iznimi kullanacağım dedim ve ayrıldım.
Padfoot sherlock bi süre kendin için heyet alırsın sonrasında da bebek için. Süt alerjisi kalça çıkığı vs. Sonrası yıllık izin ücretsiz izin
Acemianneee08 sherlock canım ben sağlık bakanlığındaym sorumlum sorun yaratmıyor genelde o şekilde yapıyoruz hep 5 rapor 5 yıllık izin.
hukukcuanne_06 Canım hiçbir fikrim yok üstte kalsın diye yorum yapıyorum. Ama mantıklı gözüküyo yöneticilerinle konuştun mu hiç bu durumu?
sherlock hukukcuanne_06 yok canım görüşmedim genelde herkes yapıyor bunu sorun olmaz diye düşünüyorum ama dediğin gibi garantilemek lazım.
sherlock Deletedmom70006 sağlık bakanlığı. Genelde sorun çıkarmıyorlar bizde ama bi şüpheye düştüm şimdii
sherlock Sevdapl önce 5er gün istirahat alıp sonra heyet alırım diye düşünmüştüm ben ama öyle oluyo mu peki biliyo musunuz sırası var mı?
Sevdapl Deletedmom70006 evet. Hatta bir arkadaşım heyet raporu bitince başka yerlerden de üçer beşer gün rapor daha aldı. Sonra yıllık izin kullandı sonra ücretsiz izin aldı.
hukukcuanne_06 sherlock yani ılımlı bi yönetm varsa bi çözüm yolu öneriyolar illaki Allah yardımcımız olsun ❤️
Deletedmom70006 sherlock saglik bakım hizmetleri müdürü ile görüş bence. Ben de saglik bakanligindayim bizim hastanede herkes bashemsire ile görüşüp ona göre alıyor. Her kurum farklıdır tabi ki ama bizde böyle 😊
sherlock hukukcuanne_06 sağ ol canım gurbetteyiz anneler gelemiyor bakıcıya bırakmak için çok küçük:( çalışırım diyordum ama zaman gelince bırakamıycapımı anladım