MerveBeyza eeee şimdi kaç haftasın doğmadı mi hala
... benim yarından sonra doğmalı hemen .. annemle ablam.gelecekler yarin ve ikisininde sadece 15 günü var çalışıyorlar izin rapor durumu yok başka.. yarından sonra hemen doğmalı ki ben 10 15 gün içinde toroparlanayim ...