Ve nihayet prensesime kavuştum. Artık gelmeyeceğine inanmıştım 39+5 haftada geldi minik mucizem. 2. Gebeliğim 6 yaşında bir oğlum var . Dün sabah 6 gibi gözümü açtığımda regl sancısı gibi kasik ağrılarım baslamisti, ve bir miktar adet gibi kan gelmişti. Sonrasında yavaş yavaş sancılar kasılma olarak gelip gitmeye başladı. O an doğum olacağını anladım . Hemen güzel bir sıcak duş aldım. Ağrılara çok iyi geldi. Daha sonra sürekli birşeylere uğraştım , oğlum uyandı onla ilgilendim kahvaltı hazırladım , kendim hazırlandım, derken saat 10 gibi artık sancılar daha uzun vurmaya başladı bu arada kanamam da devam ediyordu. 10.30 gibi oğlumu gorumceme bırakıp hasteneye gittik. Doktora 11 gibi muayene oldum Ve açıklığım 7 cmdi. Acil yatis verdi doktorum , işlemleri yapıp odaya çıktığımda ebe kontrol etti ve 8 cm acil doğumhane ye gidiyoruz dedi. O kadar hızlı ilerlemişti ki napicagimi şaşırmıştım. 12.20 de bir kaç ikinmayla kızımı kucağıma aldım 🥰 Allahım isteyen herkese nasip etsin bu güzel duyguyu. 2. Kez anne oldum. Sanırım 2. Doğumlar daha hızlı ilerliyor. Ancak hamileliğimin başından beri hiç durmadım her gün pilates yaptım , ayrıca çalışıyordum oğlum okula gidiyordu hiç oturmadim hep hareket halindeydim, son güne kadar temizliğimi kendim yaptım , yürüyüş yaptım hiç durmadım. Ve en önemlisi sancimin büyük kısmını evde çektim. Şimdi happy kidse geçme vakti 🥰