irem50287 Merhaba bayanlar 13+4 haftalık hamileyim ve tansiyonum düşüyor bnm gibi olan var mı acaba bana yardım eder misiniz günümü çok etkiliyor tansiyon doktorunuza sordunuz mu
Bet7408 irem50287 benimde aynı hep düşük 34. Haftadayım hala düşük doktor yüksek olmasından iyidir dedi o kadar
Rab irem50287 bende henüz hamile değilim ama olabilirim günün geçmedi henüz bilmiyorum ama benimde baş ağrısıyla birlikte tansiyon düşüklüğü yaşıyorum iki gündür.başım biraz daha iyi ama tansiyon düşük seyrediyor gebelik belirtisi olabilir mi acaba
irem50287 Bet7408 bana tuzlu ayran iç dedi gönderdi ama başımın ağrısından duramıyorum yükseltmek için ne yapıyorsun
Bet7408 irem50287 bende genelde tuzlu ayran içiyorum dinleniyorum bazen zeytin atıştırıyorum geçiyor hep 9/4 9/3 o aralarda
irem50287 Rab cnm tansiyonu bilmiyorum ama baş ağrısı belirtilerinde var günün geçtiğinde test yap derim
irem50287 Bet7408 sağlık ocağındaki doktor bana tuzu fazla tüketme doğumun zor olur demişti cnm korkuyorum o konuda bnde zeytin yiyim bari